אודות

שרית
צחי
מי אני?
מי אני?
מאז ומתמיד אהבתי ללמוד ולהתפתח מבחינה מקצועית. יש לי תואר ראשון בספרות עברית ומנהל החינוך וארגונו. הנני בעלת תעודת הוראה בספרות עברית. הנני בעלת תואר שני בסוציולוגיה וחינוך ובוגרת מכון מנדל למנהיגות חינוכית. בנוסף, אני יועצת ארגונית מוסמכת וכן הנני מאמנת אישית מוסמכת.
במשך כל עשרות שנות עבודתי עבדתי עם ובעבור אנשים.
ביצעתי מחקרים חברתים עבור מקבלי החלטות ומעצבי מדיניות במדינת ישראל, כגון, משרד החינוך, משרד העבודה והרווחה צה"ל ועוד. כל זאת במסגרת עבודתי במכון ברוקדייל- מכון למחקר חברתי יישומי המוביל בישראל.

זאת ועוד, עמדתי בראש היחידה ללמידה מהצלחות במכון ברוקדייל. במסגרת עבודתי זו הובלתי תהליכי למידה ופיתוח, בהתבסס על סיפורי הצלחה מקצועיים במגוון רחב של ארגונים. עוד עבדתי במרכז תעסוקה לבני נוער על הרצף האוטיסטי שמטרתו לסייע לבני נוער אלה להשתלב בתעסוקה ולמצות את הפוטנציאל הטמון בהם.

בנוסף, עבדתי במרכז למידה ליוצאי אתיופיה. מרכז זה קלט תלמידים וסייע להם בהשתלבותם בלימודים ובהשתלבותם החברתית. זאת ועוד, בשנים האחרונות שימשתי כמאמנת אישית (קואצרית). תוך כך סייעתי למתאמנים להגיע למימוש עצמי, להגשים חלומות ולקדם סוגיות חשובות כגון, קריירה, זוגיות, משפחה ועוד.
העבודה עם נתונים והיכולת לחלץ מהם תובנות מעניינות בכלים לוגיים וחשיבה אנליטית תמיד היו בלב העשייה שלי, כמנהל וכאיש עבודה. המפגש של ליבה זו עם הניסיון העסקי והניהולי העשיר שאני מביא והידע בשיטות סטטיסטיות ואלגוריתמיקה מייצרות ערך מוסף ייחודי בנוף העוסקים בתחום.

הנני כלכלן בהכשרתי האקדמית, בעל תואר ראשון ושני בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב. במהלך שנות הקריירה שלי כיהנתי במגוון תפקידים ובהם תפקידי ניהול והובלה עסקיים וטכנולוגיים בבנק הפועלים, ראש החטיבה לסטטיסטיקה בבנק ישראל כחבר הנהלה, ועוד.

מזה כ 8 שנים אני עובד כיועץ ומפתח עצמאי תוך יישום מגוון כלים, יכולות, ידע וניסיון על מנת לסייע לארגונים שונים לפתור דילמות עסקיות וארגוניות באמצעות עולם הנתונים הארגוניים שלהם.
במשך השנים ייעתי, חקרתי ופתחתי פתרונות במגוון גדול של תחומים, לרבות בתחום המסחר בני"ע, מערכות המלצה, מודלים לחיזוי, פתרונות תומכי ניהול, מדידת רווחיות, פיתוח מטבעות דיגיטליים, ייעוץ כלכלי ועוד.
שרית
מי אני?
מאז ומתמיד אהבתי ללמוד ולהתפתח מבחינה מקצועית. יש לי תואר ראשון בספרות עברית ומנהל החינוך וארגונו. הנני בעלת תעודת הוראה בספרות עברית. הנני בעלת תואר שני בסוציולוגיה וחינוך ובוגרת מכון מנדל למנהיגות חינוכית. בנוסף, אני יועצת ארגונית מוסמכת וכן הנני מאמנת אישית מוסמכת.
במשך כל עשרות שנות עבודתי עבדתי עם ובעבור אנשים.
ביצעתי מחקרים חברתים עבור מקבלי החלטות ומעצבי מדיניות במדינת ישראל, כגון, משרד החינוך, משרד העבודה והרווחה צה"ל ועוד. כל זאת במסגרת עבודתי במכון ברוקדייל- מכון למחקר חברתי יישומי המוביל בישראל.

זאת ועוד, עמדתי בראש היחידה ללמידה מהצלחות במכון ברוקדייל. במסגרת עבודתי זו הובלתי תהליכי למידה ופיתוח, בהתבסס על סיפורי הצלחה מקצועיים במגוון רחב של ארגונים. עוד עבדתי במרכז תעסוקה לבני נוער על הרצף האוטיסטי שמטרתו לסייע לבני נוער אלה להשתלב בתעסוקה ולמצות את הפוטנציאל הטמון בהם.

בנוסף, עבדתי במרכז למידה ליוצאי אתיופיה. מרכז זה קלט תלמידים וסייע להם בהשתלבותם בלימודים ובהשתלבותם החברתית. זאת ועוד, בשנים האחרונות שימשתי כמאמנת אישית (קואצרית). תוך כך סייעתי למתאמנים להגיע למימוש עצמי, להגשים חלומות ולקדם סוגיות חשובות כגון, קריירה, זוגיות, משפחה ועוד.
צחי
מי אני?
העבודה עם נתונים והיכולת לחלץ מהם תובנות מעניינות בכלים לוגיים וחשיבה אנליטית תמיד היו בלב העשייה שלי, כמנהל וכאיש עבודה. המפגש של ליבה זו עם הניסיון העסקי והניהולי העשיר שאני מביא והידע בשיטות סטטיסטיות ואלגוריתמיקה מייצרות ערך מוסף ייחודי בנוף העוסקים בתחום.

הנני כלכלן בהכשרתי האקדמית, בעל תואר ראשון ושני בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב. במהלך שנות הקריירה שלי כיהנתי במגוון תפקידים ובהם תפקידי ניהול והובלה עסקיים וטכנולוגיים בבנק הפועלים, ראש החטיבה לסטטיסטיקה בבנק ישראל כחבר הנהלה, ועוד.

מזה כ 8 שנים אני עובד כיועץ ומפתח עצמאי תוך יישום מגוון כלים, יכולות, ידע וניסיון על מנת לסייע לארגונים שונים לפתור דילמות עסקיות וארגוניות באמצעות עולם הנתונים הארגוניים שלהם.
במשך השנים ייעתי, חקרתי ופתחתי פתרונות במגוון גדול של תחומים, לרבות בתחום המסחר בני"ע, מערכות המלצה, מודלים לחיזוי, פתרונות תומכי ניהול, מדידת רווחיות, פיתוח מטבעות דיגיטליים, ייעוץ כלכלי ועוד.

שרית הינה קולגה ואשת מקצוע מוערכת מאד וההיכרות שלי איתה רבת שנים ומפרה מאד. עבדנו יחד במכון ברוקדייל במשך כ-20 שנה. ביצענו ביחד סקרים רחבי היקף בתחומים שונים ביחידות העוסקות בקליטת עלייה ובמרכז לילדים ונוער. 

כקולגה שרית היתה חברת צוות תומכת מאד, ומובילה תהליכים של התמקצעות והתחדשות. בעבודה המשותפת שרית קידמה תמיד למידה הדדית וחתירה לתוצרים בעלי איכות גבוהה במיוחד – בביצוע סקירות ספרות, בניית שאלונים, בתכנון תהליכי יישום המחקרים, ובייזום של תהליכי הפצה של ממצאי המחקרים במסגרת כנסים ובעבודה עם צוותי שדה, קובעי מדיניות, קרנות פילנתרופיות ועמותות חברתיות.  

בשנים 2015-2013, במסגרת עבודתי כסגנית מנהל הפקולטה לעבודה סוציאלית במכללה האקדמית אשקלון פניתי לשרית בבקשה שתלמד בבית הספר את הקורס "למידה מהצלחות בשירותים החברתיים". 

שרית לימדה את הקורס במשך שלוש שנים והביאה עימה תפיסה ייחודית לסטודנטים. תפיסה בעלת דגש על זיהוי משאבי הפרט, הקהילה והצוותים בשירותים החברתיים. במסגרת הלימוד בקורס סטודנטים רכשו כלים להערכה וזיהוי של המשאבים בשירותים בהם ביצעו הכשרה מעשית וסייעו לצוותים המקצועיים בשירותים החברתיים לשפר את השירות על בסיס תפיסה של למידה מהצלחות. התהליכים שהקנתה שרית במסגרת הקורס חיזקו בסטודנטים את החיבור למקצוע והביאו להרחבת זווית הראייה האופטימית במתן השירות בעבודה הסוציאלית. הסטודנטים הוקירו מאד את הקורס והתרומה הייחודית שלו לשיפור עבודתם. 

מזווית הראייה האישית, חשוב לי לשתף כי שרית מהווה עבורי כתובת מוערכת מאד להתייעצות ולחשיבה משותפת בפתרון סוגיות שונות בתהליכים מקצועיים וארגוניים במסגרות בהן עבדתי לאורך כל השנים. שרית מקדמת בכל מסגרת בה היא שוהה חתירה למצוינות ולביצוע איכותי של השירות, לעבודה בשותפות תוך מתן כבוד ומקום ללקוח או לקולגה כשותפים, כאשר תוצרי השותפות הם פרי של הפריה הדדית.    

 

אני בטוחה כי שרית תהווה משאב בעל ערך רב לכל מסגרת שתעבוד בה.

 

בכבוד רב,

ד"ר חן ליפשיץ

מרצה בכירה

הפקולטה לעבודה סוציאלית במכללה האקדמית אשקלון

שרית עבדה כרכזת בבית צפורה בשנת 2022. במסגרת תפקידה שרית מילאה שלל משימות חשובות משמעותיות ומרכזיות בעבודה ובלמידה בבית צפורה. לשרית היה קשר מקצועי מצוין עם צוות בית ציפורה: עם המורים, המזכירה וכמובן עם המנהלת. זאת ועוד, לשרית היה קשר טוב גם עם הילדים שהגיעו לבית ציפורה וכן עם ההורים שהגיעו מדי פעם. 

המורים והמנהלת, שהעריכו מאוד את יכולותיה המקצועיות של שרית, ראו בשרית כתובת להתייעצות, לחשיבה משותפת וקבלת החלטות חשובות לאחר שיח בין שרית לבינם. זאת ועוד, שרית מילאה את התפקידים שלה בבית צפורה על הצד הטוב ביותר. שרית נענתה בשמחה לכל בקשה שהופנתה כלפיה ומילאה את משימותיה בדייקנות, בחריצות ובזריזות.

בנוסף להערכת צוות בית צפורה את שרית  גם הילדים העריכו אותה והיו עימה בקשר מיטבי . הילדים שוחחו רבות עם שרית בהזדמנויות שונות ושיתפו אותה בכנות רבה בעולמם ובנושאים שהעסיקו אותם. שרית יצרה קשר טוב עם הילדים והדבר בא בין היתר לידי ביטוי לעיתים בחיבוק או בנתינת יד.

שרית הייתה מודעת לגודל האחריות הטמונה בעבודה עם הילדים ודאגה יום ביומו לשלומם ולרווחתם.. שרית עקבה מקרוב אחרי מצבם ושלומם של הילדים וסייעה וטיפלה במקומות בהם היה צורך. 

לשרית יכולת כתיבה ברמה גבוהה מאוד, לאור זאת שרית הייתה מעורבת בכתיבת מסמכים הקשורים לעבודה השוטפת בבית צפורה.

לצד לימודי הקוריקולום של הילדים, שרית ייחסה חשיבות גדולה גם לצד החוויתי והחברתי בעשייה בבית צפורה. ביחד עם המורים והמנהלת עיצבה שרית תוכניות מסקרנות, מעניינות חווייתיות וחברתיות. הילדים מאוד נהינו מתכניות אלה, אשר כללו משחקים, מופעים, רחצה בבריכה ועוד. 

בהזדמנות זו אני רוצה לאחל הצלחה גדולה לשרית בדרכה החדשה ולהודות  מקרב לה בשמי ובשם התלמידים והצוות החינוכי על עבודתה המסורה והמקצועית בבית צפורה.



בברכה,

 

חגית בלאי,

מנהלת בית צפורה

אוקטובר 2022

שרית  יקרה,

 

אני רוצה להודות לך מעומק הלב על  ההשקעה וההדרכה המופלאות שסיפקת לי במהלך האימון.

נתת לי כיוונים חדשים לחשיבה ,  כתיבת מטרות ויעדים לשנה הקרובה , ואני מודה לך על המובנות, ההכוונה והעזרים שסיפקת בכל צעד. אני יכולה לומר בביטחון שהשפעתך תמשיך ללכת איתי ולהשפיע על הדרך שלי.

 

בברכה והמון הערכה  

 

לילך